10.140 craioveni au sunat, anul trecut, la 0251/984, Telefonul Cetățeanului

Peste 10.000 de craioveni au apelat, anul trecut, Telefonul Cetățeanului, aflat în dispeceratul Poliției Locale Craiova. Toate sesizările făcute la numărul de telefon 0251/984 ajung în fiecare dimineață pe biroului primarului municipiului Craiova, Lia Olguța Vasilescu, iar dacă reclamațiile nu sunt de competența regiilor și societățile aflate în subordinea Primăriei, ele sunt redirecționate către instituțiile competente cu soluționarea.

“De la 1 ianuarie până la 31 ianuarie 2015, la Telefonul Cetățeanului, 0251/984, au fost înregistrate 10.140 de apeluri. Funcționează 24 din 24 ore iar cetățenii ne sesizează diverse probleme, fie de competența instituției noaste, fie au probleme legate de alte societăți, regii sau servicii aflate în subordinea Primăriei Craiova și a Consiliului Local Municipal Craiova. Pe lângă aceste sesizări la Telefonul Cetățeanului, au fost înregistrate, anul trecut, peste 26.000 sesizări transmise fie pe numărul Poliției Locale Craiova sau în scris, pe e-mail dar și corespondență poștală”, a explicat Octavian Mateescu, directorul Poliției Locale Craiova.

 Sursa: Lupamea.ro

Galerie foto